Soita myyntiimme: 019 346 440 | myynti@kellokortti.fi | Varaa maksuton etädemo
Kellokortti.fi on helppo integroida muiden yritysjärjestelmien kanssa.

Integraation edut

Kellokortti.fi-palvelu voidaan integroida yrityksen muihin järjestelmiin. Näin säästetään työaikaa, kun tieto syötetään vain yhteen paikkaan. Tavallisimmin integrointi tehdään palkanlaskenta-, hr-, projekti tai tuotannonohjausjärjestelmään

Integraatiolla voidaan esimerkiksi siirtää henkilötiedot toisesta järjestelmästä automaattisesti Kellokortti.fi-palveluun. Näin tiedot ovat heti käytettävissä eikä tietojen syötössä tapahdu näppäilyvirheitä.

Seurantakohteiden integraatio

Seurantakohteet on esimerkki tiedoista, jotka voidaan tuoda ulkoisista järjestelmistä. Olemme rakentaneet asiakaskohtaisia integraatioita erilaisiin tuotannon/toiminnanohjausjärjestelmiin sekä projektihallintasovelluksiin.

Palkkanlaskennan integraatio

Kellokortti.fi-palvelussa on mahdollisuus käyttää erilaisia integrointitapoja. Tavallisimmin tiedot siirretään HTTP-pohjaisesti joko XML- tai CSV-muodossa. Palkanlaskentaan tapahtumat voidaan viedä työaikakirjauksina (jolloin palkanalaskenta hoitaa tulkinnan) tai palkkatapahtumina Työaikatulkista.

Olemme tehneet palkkaintegraatioita mm. näihin palkkasovelluksiin:

  • EmCe Palkanlaskenta ja Työajanhallinta
  • Lemonsoft
  • Tikon
  • Personec W
  • Xpaja
  • Netvisor
  • Visma Nova
  • Fivaldi

Vakiorajapinnat hyötykäyttöön

Räätälöityjen liittymien lisäksi Kellokortti.fi-palvelussa voidaan käyttää vakiorajapintoja. Niiden käyttöönotto on helppoa ja edullista. Vakiorajapinnan kautta on mahdollista mm:

  • tuoda henkilöiden perustiedot
  • tuoda ja muuttaa seurantakohteita
  • noutaa tuntikirjauksia
  • noutaa Työaikatulkin tapahtumia

Osa liittymistä on HTTP POST/GET & CSV -pohjaisia, osassa käytetään Web Services -rajapintoja. Kysy lisää integrointimahdollisuuksista myynnistämme!

Kellokortti.fi vakiorajapinnoilla integraatiot edullisesti