asiakastarina logistiikka

Barona Logistiikka luottaa Kellokorttiin

Toimilan muutoksessa myös Barona Logistiikka päätti muuttaa tuntiseurantaansa tarkempaan suuntaan. Kumppaniksi valikoitui Kellokortti.

Henkilöstöpalveluala on dynaaminen toimiala, jossa tapahtuu paljon muutoksia pienessä ajassa. Kilpailukyvyn säilyttämiseksi toimialalla tarvitaankin joustavia ja tehokkaita ratkaisuja. Olli Nieminen Barona Logistiikasta kertoo kokemuksiaan työajanseurantaratkaisun etsimisestä ja sopivan yhteistyökumppanin löytämisestä.

Muutamia vuosia sitten Baronan logistiikan toimialalla alettiin laajentumaan voimakkaasti kohti suoritehinnoiteltuja ratkaisuja. Samalla tuli tarve tuoda tuntiseuranta entistä tarkemmalle tasolle, joka tarkoitti uuden järjestelmän hankintaa.

Tuolloin yhteistyökumppaniksemme valikoitui Kellokortti-palvelu. Kellokortti erottui toimittajakentästä joustavalla ja helposti räätälöitävällä palvelukonseptillaan. Tällä hetkellä kaikki ulkoistetut kohteemme ovat Kellokortti-palvelun piirissä, ja toimialalla noin 500 henkilöä kuukausittain saa palkkansa Kellokortin tuottaman leimausdatan perusteella.

Barona Logistiikka ja Kellokortin luotettavat leimauspäätteet

Kellokortin suurimpana etuna koemme kasvun mahdollistumisen ilman raskaita investointeja uusien kohteiden auetessa. Kellokortin luotettavat 3G-yhteydellä toimivat leimauspäätteet ovat avainasemassa kun pitää nostaa uusi kohde pystyyn nopealla aikataululla. Olemme todella tyytyväisiä yhteistyöhön ja uskon vahvasti yhteistyömme kasvavan ja syventyvän entisestään tulevina vuosina.

”Kellokortti-palvelu kolmella sanalla kuvattuna on kevyt, joustava ja luotettava palvelukokonaisuus joustavaan työajanhallintaan.”

Haluatko kuulla lisää aiheesta? Ota yhteyttä myyntiimme.

Lue myös