Pääkäyttäjätuki

Kellokortti Pro, Raksa ja Mini -palveluiden tuki palvelee pääkäyttäjiä maksuttomasti puhelimitse, sähköpostitse ja Kellokortti-palvelusta löytyvän tukiportaalin kautta (Ohje ja tuki -valikko).

Apua peruskäyttäjälle ja hyväksyjälle

Ota ensisijaisesti yhteyttä yrityksenne pääkäyttäjään. Jos asiasi on kiireellinen tai et tavoita pääkäyttäjäänne, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ongelmatilanteissa kannattaa myös tutustua ohjeisiin Kellokortti-palvelun Ohje ja tuki -valikossa.

Hyvä tukipyyntö sisältää

  • tarkka kuvaus tilanteesta
  • mitä tehtiin
  • missä tehtiin
  • kuka teki
  • mitä tapahtui
  • mitä olisi pitänyt tapahtua
  • esimerkkihenkilö ja päivämäärä
  • toistuuko ongelma tekemällä uudelleen
  • toistuuko ongelma vain yhdellä käyttäjällä, tietyllä ryhmällä käyttäjiä vai kaikilla käyttäjillä
  • mahdollinen virheilmoitus kokonaan ja lisätietoineen
  • kuvat tilanteesta siten, että koko ikkuna näkyy – mieluummin liikaa kuvia kuin liian vähän

Etäyhteys TeamViewer-ohjelmalla

Tarvittaessa ja suostumuksellasi otamme etäyhteyden koneellesi TeamViewer-ohjelman kautta. Voit ladata Team Viewer-ohjelman alla olevista linkeistä:

  • Pc-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer (Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)
  • Mac-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer (Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)